pip-z

Alla inlägg under mars 2011

Av emmy ståhl - 31 mars 2011 18:42

  Tjo!!

haha,jag ville bara att det skulle vara en lite rolig början denna gången på detta inlägget haha.Ja vad har man gjort i dag,just det tråkig skola somvanligt.Asså jag fattar typ ingenting av det som vi gör på so:n just nu men jaja det är inte ett dugg viktigt.Syrran ville typ att mormor och morfar skulle komma ner hit i dag så det gjorde dem.Har typ bara gjort läxa efter skolan och dansat.Det börjar närma sig uppvisningen nu på dansen vilket jag hatar,för jag kommer säkert göra bort mig där uppe på scenen haha!!ha det bra hejsvejs!!! 

Av emmy ståhl - 31 mars 2011 18:42

  Tjo!!

haha,jag ville bara att det skulle vara en lite rolig början denna gången på detta inlägget haha.Ja vad har man gjort i dag,just det tråkig skola somvanligt.Asså jag fattar typ ingenting av det som vi gör på so:n just nu men jaja det är inte ett dugg viktigt.Syrran ville typ att mormor och morfar skulle komma ner hit i dag så det gjorde dem.Har typ bara gjort läxa efter skolan och dansat.Det börjar närma sig uppvisningen nu på dansen vilket jag hatar,för jag kommer säkert göra bort mig där uppe på scenen haha!!ha det bra hejsvejs!!! 

Av emmy ståhl - 30 mars 2011 19:33

 Hejsan hoppsan!!

Snacka om att det var länge sedan jag uppdaterade helt sjukt.Hmm ja vad har jag gjort i dag igentligen,okej det är har jag gjort:jag har haft innebandy turnering på gympan i skolan.Mitt lag vann alla matcher fast vi förlorade pågrund av en straff(typiskt)Men,men så är det i bland.Efter skolan så blev det lite spanskläxa som var så sjukt tråkigt att göra.Så efter spanskläxan så kände jag för att ta en liten paus från läxan,så då åkte jag upp till toppen och tittade lite.Men såklart så hade man engelskläxan kvar så då var man ju tvungen att göra den Asså jag måste bara säga att ni är jätte dåliga på att kommentera och så.Ni är förmodligen inte ens inne och tittar på min blogg så kom igen få fler att titta på den.Ha det så bra hej svejs!!! 

Av emmy ståhl - 19 mars 2011 21:08

  

Hej!!

Asså gud vad länge sen jag gjorde ett inlägg.Jag har så himmla mycket att berätta eller inte jätte mycket men lite saker har jag  Man har ju fått en iphone så snälla skriv era nummer så jag kan lägga till dem.Ja asså veckan har ju varit lite sämre än var den brukar tycker jag,eftersom man har haft två små bråk i skolan med Carro och Saga som är lösta för ett bra tag sen men skit samma det spelar inte någon så stor roll.Ja man hade en super bra fredag med Saga i går och sen i dag så hade man den bästa lördagen med Carro vi hade verkligen bäst tjejer,asså jag bara älskar er ni e verkligen bäst.Men nu så har man tråkiga gäster på besök så sitter här inne på datan och gör lite saker medans jag äter super gott godis.Jag ska nog va med Claudia i morgon tror jag,man får se hur det blir.Men snälla kan ni inte kommentera lite har liksom inte en enda annars e det inte så mycket mer jag vill säga ska bara försöka uppdatera lite mer ha det bra.

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards