pip-z

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av emmy ståhl - 4 juli 2011 22:25

  Ser man på då är det ett inlägg till i dag det är inte så ofta som det händer men i dag hände det.Jag vet att bilden inte är så bra men jag har tutal bildbrist och jag måste säga att jag hatar verkligen den bilden.Har i alla fall bara slappat i dag typ bara sätt på tv och sen så läste jag lite i min bok men jag måste säga att det går inte så bra med det just nu.Har typ aldrig tid att läsa ut den boken,men nu har jag bestämt mig för att ha läst ut den boken när denna veckan är slut.Får se vad man gör i morgon ska kanske va med någon kompis om dem svarar för i dag så gör ingen det men skit samma om ni vill träffas så bara smsa eller ring.Har inte så mycket mer och säga ska nog sova om en stund är sjukt trött vilket jag inte brukar vara men men godnatt så kommer det fler inlägg i morgon//pip-z

Av emmy ståhl - 4 juli 2011 10:30

  Då har det äntligen blivit lite förändringar här på bloggen.Jag tyckte att det behövdes för den var inte så snygg innan som den är nu.Men skriv vad ni tycker om det.Jag hade tänkt köra en fråge vecka som börjar i dag och slutar på typ fredag eller något sånt,så fråga på med alla era frågor så ska jag fråga så fort jag kan på dem.I dag så är det inte så fint väder ute så man kan ju inte gå ut och springa,för att det ser ut som att det ska börja regna när som helst.Men gud sicket väder det har varit nu i helgen.Tillexempel när jag var hos min farmor och farfar så slog blixten ner i närheten av där dem bor men de kan ju inte träffa huset eftersom dem har åskledare på sitt hus.Jag önskar verkligen att jag hade det här där jag bor.Ha det så bra så kommer det ett inlägg snart igen,jag tror jag lägger upp ett till i dag men ha det så bra//pip-z

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Ovido - Quiz & Flashcards