pip-z

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av emmy ståhl - 5 juli 2011 18:27


  Då har man fått lite frågor som jag tänkte fråga på och jag tänker säga att jag inte vill ha några personliga frågor som en jag fick vem är jag kär i tillexempel för sånt vill jag inte svara på bara så ni vet.Men det blir bara två frågor som jag kan svara på den första är vem känner jag bäst i min klass??Då måste jag säga att det finns tre stycken i min klass och dem är Amanda,Saga och Carro för dem har jag typ känt i hela mitt liv,den andra frågan var vem jag var kär i och den tänker jag inte svara på men den sista var vem gillar jag mest i min klass och om jag har rätt så tror jag att den personen menar vilken kompis jag gillar mest och det tänker jag inte i heller svara på för om jag säger det så kanske någon annan blir sårad och jag vill inte hamna i den situationen.Fast nu tänker jag berätta vad som har hänt i dag.Först så vaknade jag i morse till solsken och jag blev faktiskt lite förvånad för på min iphone så stod det att det skulle regna men den hade visst fel och det är bara bra,för vem älskar inte när solen skiner.Men efter jag hade vaknat så såg jag på tv en liten stund sen så blev det typ bara att man slappade.När klockan var typ fyra så cyklade man hela vägen till ljunghusens golfklubb för att spela golf och det var rätt så varmt att cykla hela vägen dit med bara sol på sig men jag ska inte klaga för jag har faktiskt längtat till att solen skulle komma men det blir nog inga fler inlägg i dag så detta är det sista.Men jag glömde nästan att på onssdag nästa vecka så reser jag till granca naria om det stavas så och kommer vara borta en vecka så det kommer nog inte bli något bloggande på hela den veckan så ni vet.Gud sicket långt inlägg detta va och ett väldigt konstigt sådant men ha det så bra//pip-z

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards