pip-z

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av emmy ståhl - 29 juli 2011 16:27

Hej i dag så vaknade man upp till tråkigt väder och en vaken Viktoria haha!!I dag så har jag varit med Viktoria eftersom hon har sovitöver från i går.Vi har typ varit inne på datan och så i går och i dag sen har vi spelat lite spel och så.Fast i går så hade vi det sjukt kul Bea var också med i går kväll.Först så lagade jag,Bea och Viktoria Tacos det blev super gott sen så såg vi på the black swan den var hur bra som helst något jag verkligen rekomenderar.När vi hade sätt färdigt på black swan så fick vi någon slags socker kick vet inte riktigt.Viktoria visade i alla fall hur vi skulle göra hjärtlung räddning och man kan säga att det gick lite över styr på ett sätt att när mamma ringde så hörde vi bara att Bea sa Viktoria har lärt oss hur man har gjort hjärtlung räddning och sen ringer man 112 hahahahahahahaha gud vad vi skarattade,jag skrattar fortfarande hehe.I kväll så ska vi ha gäster och i morgon så blir det 40 års fest ha det så bra //pip-z


 

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Ovido - Quiz & Flashcards