pip-z

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av emmy ståhl - 11 augusti 2011 22:39

  Hej allesammans jag vet snart inte vad jag ska göra det är så sjukt tråkigt nu förtiden,jag antar att det är på grund av regnet och att jag har sommarlov.Men jag är typ helt sjuk men jag längtar till skolan bara för att jag ska ha något att göra,men jag längtar samtidigt inte haha jag e knäpp i bland:)I morgon så vet jag inte alls vad jag ska göra pallar inte med någon mer slappe dag är så trött på det.Har ni några förslag på vad man kan göra när det regnar som det gör nu f´ör det har i alla fall inte jag.Fast jag kom precis på att jag typ skulle skriva ut fotton jag ska typ göra ett kolach(stavning)och rama in den och ha det på väggen.Så i för sig så har jag ändå något att göra.Men ha det så bra så säger jag godnatt nu eftersom detta är det sista inlägget//pip-z

Av emmy ståhl - 11 augusti 2011 10:48

  Jaha god morgon alla.I dag så vaknade jag med ljudet av regn vilket inte var så kul haha!!!I dag så ska jag vara med Carro fast inte fråns halv ett eftersom hon inte är färdig från då,jag pallar verkligen inte sitta och vänta.Så nu försöker jag komma på vad jag ska göra medans jag väntar på att hon ska bli klar:)Asså jag vet att ni vill se video inlägg men när jag skulle ladda upp ett i går så var det typ för lång eller något sånt så jag ska göra ett till i dag som är lite kortare:)ha det så bra//pip-z

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Ovido - Quiz & Flashcards