pip-z

Alla inlägg under oktober 2011

Av emmy ståhl - 31 oktober 2011 20:26

  Hej!!

Jag är så himmla ledsen för att jag inte har bloggat i helgen, min släkt från ungern har varit här så jag har inte varit hemma och så. Men nu så har jag tid och jag har nyss sätt på en jätte bra film den handlade om vampyrer så klart, jag älskar liksom vampyr filmer/böcker. Nä men jag behöver lite film tips, jag har typ ingen bra film och se helst någon med vampyrer hehe!! Jag va med Claudia i dag vi gjorde inte så mycket finns nog inte så mycket mer att säga så ha det så bra//pip-z

Av emmy ståhl - 28 oktober 2011 20:59

  Jaha då var det dags för höstlov nu:) I dag så har det varit en riktigt dryg dag i skolan men efter skolan så va jag med Carro och vi tog lite bilder som denna bilden t ex. Sedan så stack jag ut med ett par kompisar och typ snackade lite ja det är typ allt jag gjort i dag nu så sitter jag och bara tar det lugnt och försöker sticka klart min mössa som jag gör på elevensval i skolan:) men ha det så bra//pip-z

Av emmy ståhl - 27 oktober 2011 16:58


  Hejsan jag e så himla trött av att sitta och göra läxor nästan varje dag. I dag så har jag suttit och gjort tre läxor som e till i morgon eller en av dem är ett arbete som ska skickas in till läraren i dag och jag kan säga att om jag inte får åtminståne ett C på den uppsatsen så vet jag inte vad jag gör för jag har arbetat sjukt hårt med den uppgiften. I alla fall har no prov i morgon och en SO redovisnign som man ska typ sitta i små grupper och redovisa och sedan kommentera texterna vad man kan göra bättre. I alla fall jag har pluggat så mycket nu så att om jag inte fpr ett bra betyg så blir det inte kul för mig för då måste jag plugga ännu mer. Skit samma nu så ska jag inte tråka ut er mer med mina läxor, i morgon så är det sista dagen i skolan innan lovet jag säger bara riktigt skönt men jag har typ lite läxa som jag måste göra då också kan inte lärarna fatta att lov är till för att bara slappa och va med kompisar och ha kul??? Jag ska nog sticka in till stan eller träna i morgon jag vet inte riktigt får se hur det blir jag behöver i alla fall ett par nya jeans så det skulle inte vara fel och åka in till stan men jag vet inte om jag får köpa jeansen för mamma men jag ska inte tråka ut er mer så ha en mysig kväll//pip-z

Av emmy ståhl - 25 oktober 2011 14:57

  Jag var bara tvungen att ta denna bilden med den fina utsikten och solen speciellt jag vill så gärna åka till baka. Men skitsamma nu så ska jag och Saga sticka till konfirmationen//pip-z

Av emmy ståhl - 25 oktober 2011 11:12

 

Hola haha jag sitter i skolan och har as roligt för jag Saga och Carro sitter och fjantar oss haha. Nä men sorry jag kan inte blogga för jag är tvungen att bli klar med vårat as tråkiga arbete men men ses//pip-z

Av emmy ståhl - 24 oktober 2011 15:28

  Hejhej!!

Sorry för rubriken men vad skulle jag skriva inte vet jag i alla fall haha:) Men skit samma i dag sp har det varit en riktigt bra dag faktiskt förutom att det e iskallt utom hus kan det inte vara lite varmare snälla:) Jaja jag kan ju inte alltid få som jag vill men nu så sitter jag här vid datorn hemkommen från skolan för en timme sedan. Jag ska göra klart min redovisning till engelskan efter detta inlägget så ha det så bra så gör jag kanske ett inlägg i kväll//pip-z

Av emmy ståhl - 22 oktober 2011 12:02

  Hejsan i går så hade jag tjejmiddag och vi hade sjukt ball så tack så mycket för den skit roliga kvällen Linnea, Lykke ,Olivia och Saga:)

I dag så ska jag nog inte göra så mycket på dagen men på kvällen så ska jag på släktkalas till min kusin och sedan ska typ mina föräldrar på någon fest så då ska jag sova hos farmor och farfar anagligen  men jag kommer att ha med datorn så jag kommer nog att slänga in ett inlägg till då:) Men ha det så bra och njut av det fina solskenet så ska jag också göra det//pip-z

Av emmy ståhl - 21 oktober 2011 09:54

 

Hejsan säger jag till er som sitter i skolan och tråkar ihjäl er. Nä men i dag så har jag ett väldigt bra schema så det är bara roliga saker idag förutom No och So. Min dag börjar i alla fall med elevensval och då så har jag slöjd och slutar med slöjd vilket är kul haha.På elevensval så stickar jag en mössa och på slöjden så gör jag ett linne jag tror att jag ska sticka ett par nya luvicka(stavning) vantar så jag får ett par som är hela, men jag lagade mina vantar i dag så det är ingen brådska. Men nu så måste jag fortsätta med mitt sjukt tråkiga so arbete och så skriver jag mer i kväll för då så ska jag ha fest:)//pip-z

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards