pip-z

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av emmy ståhl - 5 oktober 2011 20:44

  Hejsan hoppsan alla glada!!

I dag så har det varit skola och i dag så började det med so där vi hade några som kom och snackade om något som hade med våld och skola att göra (boring).Men vi hade hemkunskap i dag där vi fick göra bullar dem blev super goda faktiskt.I alla fall efter skolan så blev det läxa,för jag har spansk prov på fredag vilket jag hoppas kommer att gå bra tränade typ hela eftermiddagen tills jag skulle på golf.Vi gick ut på banan i dag på golfen vi spelade något som heter scrambol(stavning) man ska typ ta den bollen som ligger bäst till hela tiden.Men det gick ju riktigt bra så det var inga problem.Efter det så fick man snabbt åka till dansen där man typ höll på och fjanta sig mer än vad man dansade haha.För er som ser på grey`s anatomy så ska ni veta att det börjar i dag klockan nio.För er som undrar så ska ni veta att jag äldkar grey`s anatomy har typ sätt på varje sesong.Nu så blev detta ett sådär långt inlägg så jag säger hejdå och ha en fortsatt mysig kväll så skriver jag mer i morgon//pip-z

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Ovido - Quiz & Flashcards