pip-z

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av emmy ståhl - 7 oktober 2011 19:20

  Då blev det stan i dag med kompisarna tack så mycket för en underbar dag Saga och Olivia ni är verkligen bäst.Skolan i dag var faktiskt sjukt rolig för det hände typ sjukt mycket saker gämfört med vad det brukar.I alla fall efter skolan så stack jag och Saga hem till mig för att lämna mina skol saker sedan stack vi till bussen för att möta Olivia där sedan satte vi oss på bussen in till malmö.Vi hade i alla fall tur när vi kom fram för vi satte oss  på Espresso House där jag och Olivia tog en frapino och saga tog någon kaka.Jag säger bara till er som inte vill bli feta eller så då ska ni inte dricka en frapino för det är typ bara socker haha inte för att jag vill bli tjock men när man är sötsugen så ska man dricka det.Jag skoja bara lite med er men ni som verkligen är noga med att inte äta sött och så ska inte drick det haha.Men sedan så stack vi och tittade i affärer och så men sedan så var Saga tvungen att lämna mig och Olivia för att hon skulle till sin pappa i Eslöv vilket var tråkigt.Men jag och Olivia stack in på Zara och hittade ett par sjukt snygga jeans som jag tror jag ska köpa vilket hon nog också ska haha.Nu blev detta inlägget sjukt långt men det har varit en super bra dag och nu så säger jag hejdå och ha en trevlig och mysig fredag kväll//pip-z

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Ovido - Quiz & Flashcards