pip-z

Alla inlägg den 25 december 2011

Av emmy ståhl - 25 december 2011 22:56


Hej!!

Det var ju julafton i går så jag har ju såklart lyssnat på mycket musik i dag eftersom jag fick en högtalare till min telefon. Men jag har också varit inne på datorn snackat med kompisar m.m Jag har sjukt tråkigt just nu men i morgon så är det mellandagsrea och då ska jag förmodligen åka till JC och shoppa kläder det blir nog mycket kläder eftersom att det är rabatt där:) Vad var den bästa julklappen ni fick kommentera. Ha en bra kväll//pip-z 

Av emmy ståhl - 25 december 2011 13:21

  Hej det var julafton i går och jag fick mina efterlängtade högtalare och dem äger. Men jag måste säga att jag tror att alla iphones är utsålda för alla har typ en nu som dem fick i julklapp. Men det här fick jag i julklapp:

högtalare till iphonen

hörlurar

presentkort på JC för 600 kr 

ny pyjamas

två nya svarta linnen 

zumba till wii

parfym

nya vantar 

ja sen så kommer jag inte riktigt i håg resten men det var en del av det i alla fall ni får ha det så bra //pip-z

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards