pip-z

Alla inlägg under december 2011

Av emmy ståhl - 19 december 2011 15:42


Hej i dag så har jag gått i skolan fast att jag har varit sjukt förkyld jag kan bara säga att det inte är någon höjdare för jag hade så sjukt ont i huvudet så att jag nästan var påväg att gå hem. Men i morgon så har vi sovmorgon ända till 12:40 riktigt bra. Just nu så är jag bara inne på datan och ser på tv och på torsdag så blir det jullov//pip-z

Av emmy ståhl - 18 december 2011 21:17

  Jag tänkte bara säga god natt nu när jag kommer i håg det. Jag ser just nu på Elsas värld och sen ska jag se på några andra program och runt klockan tio så ska jag nog lägga mig. Vad tycks om bilden som jag har ritat??I alla fall sov gott//pip-z

Av emmy ståhl - 18 december 2011 17:20

  Hej i dag så har jag inte gjort så mycket jag har mest varit hemma och tagit det lugnt i alla fall på förmiddagen, på eftermiddagen så var jag på ikea med mamma och pappa för att det skulle titta på några tallrikar(stavning). När vi kom hem så färgade jag håret det är en sjukt dålig bild men om vi bortser från  det vad tcyker ni då??Jag tyckte att det blev sjukt snyggt. Jag måste i alla fall säga att när min mamma började ta i färgen i håret så såg det ut som blod/ketchup och  då trodde jag att det skulle bli typ knall rött. Men ha en bra kväll så bloggar jag kanske mer i dag annars så blir det i morgon//pip-z

Av emmy ståhl - 17 december 2011 20:29


Det har blivit många inlägg i dag men det är ju kul i bland.Jag har igentligen inte så mycket att berätta det enda jag ska göra nu är att se på film jag ska se på smurfarna.Har ni något tips på vad jag kan göra nu i dag på kvällen än att se på film kommentera om ni har något tips//pip-z  

Av emmy ståhl - 17 december 2011 16:27

  Ja som ni ser så har jag en ny header kände för lite höst/jul tema. Jag har fick världens bästa idee för en stund sen min idee med bloggen är att den ska inte längre bara handla om vad jag gör på dagarna m.m utan jag ska visa mina designer på dem kläderna som jag har ritat också. Tyvärr så kan jag nog inte sy dem kläderna som jag gör för det tar sjukt lång tid att göra det så från och med i dag så ska jag visa alla designer som jag gör kommer att ladda upp bilder på vissa som jag gjort sen. Kommentera vad ni tycker om min idee eller kom med andra ideer till mig//pip-z

Av emmy ståhl - 17 december 2011 15:33

  Denna gjorde jag klar i går kväll vad tycks:)

Denna har min famor gjort till mig:)

Hejsan i dag så har jag varit hos mormor och morfar, jag sovöver där från i går. Jag har tagit lite bilder på mina pannband.Den först bilden det bannbandet har jag själv stickat vad tycks?Jag kan ta kort på min mössa som jag har stickat och visa er på bloggen. I går var inte den bästa dagen som jag har haft för jag hade super ont i halsen har aldrig haft så ont innan, sen i dag så har jag också ont i halsen fast nu har jag också haft ont i huvudet hela dagen men tog en ipren så jag hoppas att det kommer att bli bättre. Nä nu ska jag inte berätta mer om tråkiga saker man ska ju vara glad haha. Jag har inte så mycket mer att berätta än att jag tror det gick jätte bra på mitt so prov det kändes i alla fall som det. Men ni får ha en mysig lördags kväll så ses vi//pip-z    

Av emmy ståhl - 16 december 2011 12:17

Hejsan alla underbara läsare bloggar från skolan nu så det blir ingen bild, jag hade so prov i dag och det gick jätte bra i alla fall det kändes som det. Nu ska jag tråka i hjäl mig på no:n men ha det så bra//pip-z

Av emmy ståhl - 15 december 2011 21:19


Kände för en lite glad bild så det fick bli denna:) I dag så har det inte varit något speciellt som har hänt har bara varit i skolan med två håltimmar på en dag haha. Vi skulle haft gympa den första lektionen men det blev inget för att dem skulle fixa något i gympasalen sen var det matte prov ,håltimme,svenska,lunch,klassråd,engelsk och då såg vi på bridesmaides. Och sen så var jag med Carro efter skolan och vi pluggade so tillsammans till provet i morgon. Och nu så ser jag på någon random film ha det så bra så så säger jag godnatt//pip-z

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Ovido - Quiz & Flashcards