pip-z

Alla inlägg den 5 november 2012

Av emmy ståhl - 5 november 2012 20:13

Hej!
Idag så började skolan var faktiskt ganska kul för jag fick träffa mina kompisar.
Om jag inte hade haft prov idag så hade det varit en perfekt dag.
Efter skolan så var jag hemma i ungefär en halvtimme sen stack jag och tränade på gymmet i en och en halv timme, dels för att rensa tankarna lite och för att jag hade inget att göra sen så behövde jag också träna.
I morgon så slutar jag skolan redan vid lunch för vi ska ha utvecklingsamtal och då brukar alla på skolan få sluta vid lunch.
Men jag tänker inte berätta vad jag ska göra i morgon än utan jag berättar det efter att dagen är slut.
Förresten om någon vet vad gossip girl är så ska ni veta att där säger dem hela tiden "you know you love me xoxo gossip girl" i alla fall jag älskar i alla fall när dem säger det därför så skriver jag xoxo i sluten av mina inlägg.


Xoxo

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards