pip-z

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Homework.

Av emmy ståhl - 15 november 2012 16:07

Hola!
Jag har slutat tidigt idag så jag har tränat till mitt spansk prov som jag ska ha imorgon. Nu så är jag typ över trött bara för att jag har pluggat hela dagen, och tränat på min keyboard läxa. Förresten i går så såg jag på den nya twilight filmen och jag tyckte den var hyfsat bra. Ni tycker säkert att jag är knäpp bara för att jag säger så, men jag tyckte allt såg så fake ut miljön och så....
Men ikväll så ska vi på någon sån konstig dans grej med skolan och det som jag verkligen inte ska hända är att man sitter där forever alone och ingen bjuder upp en.
Men nu så ska jag fortsätta att lata mig och lyssna på musik.

Xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av emmy ståhl - 11 februari 2013 16:48

Jag vill bara säga till igen för er som inte vet att jag har skaffat en ny blogg som heter www.itgirl.devote.se där ni kan följa mig. Jag finns också på videofyme: it girl. Sen finns jag också på youtube:emmystahl Jag ville bara upplysa er om d...

Av emmy ståhl - 9 februari 2013 11:09

Nu så har jag bestämt att jag ska flytta min blogg till devote .se. Så min nya blogg heter www.itgirl.devote.se så om ni vill fortsätta att följa min blogg så får ni gå in på den länken och titta//Emmy ...

Av emmy ståhl - 8 februari 2013 19:35

Hej jag vet att jag inte har skrivit på min blogg på typ år. Men jag har inte haft något intresse för min blogg på ett tag. Jag tänkte flytta min blogg till en annan hemsida som jag kan ladda upp video inlägg på för jag är så sjukt trött på att b...

Av emmy ståhl - 19 november 2012 20:48

Hej! Idag så hade min skola studiedag, och då så bestämde jag och min syrra oss för att åka in till stan. När vi var i stan så åt vi först lunch och sen så bytade vi ett par grejor som våra föräldrar hade köpt till oss när dem var i Stockholm. Och e...

Av emmy ståhl - 12 november 2012 18:16

I går så glömde jag att blogga fast det var farsdag. Jag gjorde i alla fall en jätte god frukost till min pappa som han var jätte glad för. I dag så fyller min mamma år och hon fick det hon önskade hoppas jag i alla fall. Jag däremot hade ingen bra...

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards