pip-z

Alla inlägg den 19 november 2012

Av emmy ståhl - 19 november 2012 20:48

Hej!
Idag så hade min skola studiedag, och då så bestämde jag och min syrra oss för att åka in till stan. När vi var i stan så åt vi först lunch och sen så bytade vi ett par grejor som våra föräldrar hade köpt till oss när dem var i Stockholm. Och efter att ha gått i affärer i någon timme så tyckte vi att vi behövde någon fika så vi tog vars en frapino och om ni inte har testat det innan så måste no göra det. Men vi kände inte att vi var riktigt färdiga så vi fortsatte att titta i lite fler affärer och sen så åkte vi hem. Och detta var det jag gjorde idag.

Xoxo

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards