pip-z

Alla inlägg under februari 2011

Av emmy ståhl - 25 februari 2011 20:48

  

Hej i dag så vakna man med Saga för hon sovöver från i går.Vi hade en as bra kväll med film och godis:PMan vaknade också med solo och nemo förresten jag har kanske inte berättat att vi köpte nya ökenråttor i går kan lägga ut en bild på dem någon gång:Pmen nu så sitter man här med nästkusinen och äter godis,snackar,ser på film och samtidigt är man inne på datan:Pså det blir nog en bra kväll och dag i morgon!!!puss puss:P

Av emmy ståhl - 25 februari 2011 20:48

  

Hej i dag så vakna man med Saga för hon sovöver från i går.Vi hade en as bra kväll med film och godis:PMan vaknade också med solo och nemo förresten jag har kanske inte berättat att vi köpte nya ökenråttor i går kan lägga ut en bild på dem någon gång:Pmen nu så sitter man här med nästkusinen och äter godis,snackar,ser på film och samtidigt är man inne på datan:Pså det blir nog en bra kväll och dag i morgon!!!puss puss:P

Av emmy ståhl - 24 februari 2011 12:02

  

Hej!!

Asså äntligen är det lov,fast det har det ju varit ett tag men nu så skriver man det på bloggen lite sent men jaja så är det ibland.Från söndag-tisdag så sov man hos mormor och morfar fast man hade ju inte velat det igentligen för har alltid så tråkigt där hade hällre varit med kompisar.I dag så ska man förmodligen åka och titta på ökenråttor för den förra dog ju i fredags och är super ledsen för att den inte finns längre.Men så är det i bland alla kan ju inte leva hur länge som helst  I morgon så kommer min nästkusin i alla fall och ska sovaöver,har inte träffat dig på jätte länge så det ska bli super roligt  Kommer kanske lite fler inlägg i dag vet inte om det kommer lite bilder kanske men ha det så bra puss på er  

Av emmy ståhl - 19 februari 2011 20:45

   tja!!

I dag så har man haft jätte tråkigt syrran var sjuk så kunde inte göra något med henne eller så.Men på eftermiddagen så ringde Carro och fråga om man ville va och det var klart,så vi åkte till hennes nya hus och hjälpte till att måla stolar.Typsikt mig så fick jag färg i håret haha  

Av emmy ståhl - 18 februari 2011 16:50

   Hej sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft lite prov och lite annat att göra så har inte varit inne.Veckan har varit bra och nu är det fredag äntligen:PMen denna fredagen hatar jag verkligen för att mitt och mitt systers djur dog i dag på morgonen och jag var glad att jag gick till skolan så jag kunde ha något annat att tänka på:(men det var i allafall inte  roligt att se henne död för hon hade öppna ögon en bild som jag inte ville ha i mitt minne men nu så har man det:Pni håller väl med om att bilden är as häftig:P

Av emmy ståhl - 13 februari 2011 17:08

  

asså jag var bara tvungen att lägga ut denna bilden jag bara älskar den:P

I dag så har man varit med Saga och det var as roligt vi bara skrattade ihjäl oss typ hela tiden:)men sen så var man tvungen att hämta syrran så då var det slut på det roliga.Men nu så sitter man här och har inget att göra överhuvudtaget jag har så tråkigt så jag tror nästan att jag ska träna på min spansk läxa,fast det är ju på ett sätt en bra sak.Nu var man lite hungrig så ska ta något att äta ses  

Av emmy ståhl - 3 februari 2011 14:51

  

I dag så ska man gå på dans med Carro hoppas att det kommer att gå bra:P

man få se carro kommer ju såklart att äga eftersom hon har gått på dans innan:P

hahahahaha

Av emmy ståhl - 1 februari 2011 15:55

  

Ja då har man gjort so förhöret i dag som jag igentligen tycker är ett prov eftersom vi hade typ 50 sidor.Men nu har man no till i morgon som man inte ens har börjat på men så e det.Somvanligt så var det tråkigt i skolan för vem tycker igentligen att skolan är rolig ärlig talat???men i morgon blir det golf äntligen h´man var ju sjuk förra veckan så man kunde ju inte gå då  men på torsdag så blir det dans med carro.Hon är ju bra på att dansa men jag fattar inte varför jag anmälde mig när jag liksom aldrig brukar dansa haha!!

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards