pip-z

Alla inlägg under september 2011

Av emmy ståhl - 30 september 2011 19:36

Hejsan allihopa!!

Jag måste bara säga att denna veckan har gått sjukt fort.Efter skolan så stack jag och min syrra till mormor och morfar.I morgon så ska jag till mobili för att shoppa ska typ köpa pyamas låter lit löjligt jag vet men har typ ingen pymas som passar längre.Sen så ska jag också köpa någon tröja eller blus vet inte får se vad det blir men ha det så bra så ska jag se i fall jag hinner med ett inlägg till//pip-z  

Av emmy ståhl - 22 september 2011 20:25

  Hejsan!!!

I dag så har jag varit i skolan och det är ju tråkigt som vanligt och hela eftermiddagen så har jag tränat till mitt sjukt tråkiga no prov som är i morgon.Sen så har jag två prov till eller tre två nästa vecka och ett veckan där på.Nog om prov i morgon så ska jag spela golf i två timmar har träning så...!Men det är bara bra för jag har  haft så mycket prov och läxor så att jag inte har hunnit spela golf.Men nu är jag sjukt trött och jag måste vara uppe av olika skäl men god natt//pip-z

Av emmy ståhl - 21 september 2011 18:47


Tjenixen:)

I dag så kom jag på att jag inte har bloggat på ett tag,och anledningen till det är att jag har haft sjukt mycket läxor oxh sen så ska jag ha prov på fredag.Så jag har tränat till allt detta.Plus att jag hade konfirmation i går.Jag måste säga att ni som inte konfirmerar er missar något.Men nu ska jag äta så vi ses//pip-z 

Av emmy ståhl - 17 september 2011 15:45

HEJ!!

Har bara tagit det lugnt i dag hos mormor vilket var bra för jag har haft sjukt ont i magen i dag så det var ju sköt att slappa då.Just nu så ser jag på tv och har sätt på idol repriser.Men ha det så bra och jag måste bara säga att detta var ett sjukt tråkigt inlägg//pip-z

 
Av emmy ståhl - 16 september 2011 18:49

Hejsan jag är så ledsen för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft jätte mycket läxa.Jag hade ett läxförhör på 20 sidor,fast jag kallar det för prov,i alla fall det hade jag i dag.Men ni ska vet att det var värt att inte blogga på ett tag för jag fick alla rätt jippi:)Har varit så himla glad för det i dag.Efter skolan så var jag tvungen att sticka hem duscha,tvätta håret,sticka till banken för att ta ut pengar,till consum för att köpa jojo kort sen på bussen till malmö och sen så var man hos mormor.Så det är det jag har gjort hela eftermiddagen sedan klockan tre.Jag fick dessutom stressa till bussen kom precis innan jag hade missat den.Men nu så ska jag bara ta det lugnt efter en veckas läxa och skola så ha det så bra allesamman och njut av helgen//pip-z

 
Av emmy ståhl - 13 september 2011 18:54

  Hejsan bloggen eller vad man nu säger läsare kanske.Jag slutade klockan tre i dag skulle ha slutat halv fyra så det är ju chill.Nä men i dag så började dagen med matte diagnos sjukt tråkigt.Sen så var det inget mer intressant,jo förutom skoljoggen som gick så där bra fick sjukt ont i min fötter har typ problem med mina fötter min stortåar lutar sjukt mycket innåt.Men i alla fall jag kom inte sist och det är huvudsaken:)Nu så har jag suttit hela eftermiddagen med läxa som faktiskt har gått väldigt bra får se när jag har förhör på dem om det ger resultat.Nä men seriöst jag tror att det kommer gå bra fast man vet ju i för sig inte:)Men ha det så bra så ska jag fortsätta att lata mig//pip-z

Av emmy ståhl - 13 september 2011 12:27

Siter och väntar nu på att skoljoggen ska börja ska göra så gott jag kan ha det så bra//pip-z

Av emmy ståhl - 12 september 2011 11:10

Dags för bild nu:)

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards