pip-z

Alla inlägg under januari 2012

Av emmy ståhl - 31 januari 2012 14:08

 

Nu så bloggar jag från skolan igen men jag är så himmla trött så jag vet nt vad jag ska göra, och det värsta är att det är konfirmation efter skolan och jag tror dessutom att jag börjar bli förkyld igen:( Ibland så är det inte riktigt som jag vill. Men jag har typ ingen aning om vad jag mer ska skriva så jag skriver nog mer i morgon ha det bra//

 

Av emmy ståhl - 30 januari 2012 10:39

 

Hej just nu så är jag sjukt irriterad för jag skulle testa en sak med min header och så blev det helt fel så jag får fixa det när jag kommer hem från skolan för jag har i uppgift att blogga på svenskan så skulle ja ju bara testa att göra det med headern, ahh  jag ångrar verkligen att jag gjorde det. I går så såg jag på en sjukt bra film som va så himmla sorglig den heter "jag saknar dig" ni som inte har sätt den måste se den. Men i dag är det fullspäckat schema som det också kommer att vara i morgon. Just nu så vet jag inte vad jag ska göra antar att jag kommer chilla den sista kvarten på svenskan, ha det bra//

  

Av emmy ståhl - 28 januari 2012 15:52


Vinnaren av veckans tävling är Julia sjöstrand,nu tycker jag att ni ska gå in på hennes blogg så ni får se vrf hon vann www.juliasjöstrand.blogg.se //emmy 

Av emmy ståhl - 28 januari 2012 12:59

  Bilden är fråns i sommras men kommer ej i håg om den är på mig eller någon annan:)

I alla fall hade en vanlig fredags kväll i går slappar bara nu på dagen för att vara utvilad till i kväll haha nä jag vet faktiskt nt vad jag ska göra i dag:)Jag ska träffa ett par kompisar i kväll, jag har ingen aning om vad jag ska skriva så detta blir allt//Emmy

Av emmy ståhl - 27 januari 2012 20:59


Nu så är det äntligen helg och jag måste säga att denna veckan har gått riktigt snabbt. Min dag har varit riktigt bra faktiskt förutom att det var skola men efter det så fikade jag med mamma och syrran på kust,det är  ett fick som ligger i falsterbo. Och sen när jag kom hem så tog jag tag i att moblera om på mitt rum så nu ser det mycket större ut:) Och min kväll bestod av datorn och godis haha och att se på the voice med mamma eftersom pappa är bortrest i Malaga fuuusk säger jag bara för där är typ 23 grader. Men ha en bra kväll//Emmy  

Av emmy ståhl - 26 januari 2012 16:18

Jag tror inte att jag har visat denna bilden innan men den är i alla fall från när jag var i Australien innan. Jag vet att den inte är så himmla bra men skit samma. Just nu så är jag hemma och latar mig haha fast att jag måste göra spanska men det är bara glosor och jag brukar inte behöva träna så mycket på dem gör det oftast innan lektionen men ska nog ta en titt på glosorna senare. Ingen aning vad jag ska skriva om faktiskt. Jo just det jag tänker ha en tävling på bloggen och tävlingen går ut på vem som har den bästa bloggen. Så om ni vill vara med i tävlingen så gör ni så här:

1. Ni kommenterar er bloggs namn.

2.Ni skriver vrf just er blogg ska vinna.

3.Gillar inlägget på blogglovin www.blogglovin.com/en/blog/2076996/pip-z


//pip-z 

Av emmy ståhl - 26 januari 2012 11:40

 

Hej jag kommer inte i håg i fall jag bloggade i går men jag gör det i så fall nu och i skolan till och med.Sitter här med Saga nu och lyssnar på 1D och försöker starta en blogg åt henne och Carro eftersom vi har i uppgift att göra det i skolan men ha det så bra//Emmy

Av emmy ståhl - 25 januari 2012 16:19

Hej!

I dag så har det varit skola och jag måste säga att dagen har gått riktigt fort. Just nu så tittar jag på MTV men ska strax träna som jag har längtat efter, jag kunde inte träna förra veckan på grund av att jag hade sjukt mycket läxor:) Men nu måste jag sluta ses//Emmy 

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards