pip-z

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av emmy ståhl - 22 januari 2012 15:58

  Då har snön äntligen stannat kvar och inte smällt bort har längtat så efter den. Jag är ledsen för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har typ knappt varit inne på datorn och sen har jag inte varit hemma. Men har typ bara tagit det lugnt nu i helgen och sen har jag blivit förkyld också men det hindrar inte mig från att gå ut haha. Just nu så sitter jag och gör min spansk läxa inte för att jag gillar att ha läxa över helgen. Nästa helg så ska jag börja med lite nya grejer här på bloggen så den blir mer interresant att läsa lite mer mode speciellt, för jag säger ju att jag ska göra grejer hela tiden men sen blir det aldrig av men det kan komma något nytt i dag kanske. Nu när jag ska ändra här på bloggen och så vad vill ni då att jag ska ha med för andra roliga grejer här på bloggen?  Jag tänkte börja ha tävlingar också .Men nu får jag sluta o skriva har läxa att göra men vi hörs//Emmy

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Ovido - Quiz & Flashcards