pip-z

Alla inlägg under mars 2012

Av emmy ståhl - 9 mars 2012 16:50

Hej jag har länge funderat på att byta blogg så nu har jag bytat till devote för att testa och se hur det är att blogga där. I alla fall jag kommer ha kvar denna bloggen men jag kommer nog inte göra några inlägg här så om ni vill fortsätta att läsa om mitt liv så får ji gå in på www.emmystahl.devote.se //emmy

Av emmy ståhl - 5 mars 2012 13:26

Hej jag vet att jag inte har bloggat på jätte länge jag har bara inte haft lust att blogga varför vet jag inte. Det har inte hänt så mycket på den tiden som jag inte har bloggat det enda interessanta som har hänt är att jag hade en konfirmations sak i lördags och att jag träffade min gudmor som jag inte har träffat på ett år typ. I dag så är det måndag och det har faktiskt varit en riktigt tråkig dag i skolan för man har knappt gjort något roligt haha:P Men ha det så bra så ska jag börja blogga mer nu//emmy  

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards