pip-z

Alla inlägg under maj 2011

Av emmy ståhl - 23 maj 2011 19:34





 

Hej!


I dag så startade min dag med att jag hade utveckling samtal,så pirrigt.Men det gick i alla fall jätte bra så det var tur.Sen så var det slöjd och då gjorde man klart sin fin/fula mössa.Den är liksom snygg när man tittar på den men när man sätter på den så är den inte snygg.Efter det så fortsatte man dagen med skola så himla tråkigt fast svenskan var faktisk rolig i dag för vi fick göra sketcher(stavning)och jag o Carro fick göra det tillsammans.Asså i dag var det en riktigt bra dag för sen så skulle man gå och träna bodycombat med Saga och då var det bara jag och Saga som var där.Haha så sjukt kul var det.I morgon så blir det film på spanskan så sjukt bra.Sen så ska vi kanske se på baksmällan på engelskan.Ha det så bra och jag låvar att uppdatera oftare.



Av emmy ståhl - 18 maj 2011 17:11


Bara tog en bild i dag.Jaha då har man varit i skolan i dag igen,fast det var jag i går också haha.Det är ju bara fyra veckor kvar tills det är sommarlov och det är tur i alla fall  

Men nu måste man dra för det är ju golf,en av de roligaste sakerna jag vet. 

Av emmy ståhl - 10 maj 2011 20:08

  JAHA då var det ett bra tag sen igen som man uppdaterade men men så e det.I går så var man så duktig så man tränade bodycombat.Jag var helt slut efter det för jag fick ont i mina fötter.I dag så var det tråkigt i skolan för både Carro och Saga var sjuka.Men Saga är ju sur på mig och Carro för något som vi inte vet vad vi har gjort så Saga jag frågar dig VAD ÄR DET VI HAR GJORT????????kommentera gärna:P

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards