pip-z

Alla inlägg under juni 2011

Av emmy ståhl - 24 juni 2011 16:13

  Hej allesammans jag önskar alla en riktigt trevlig midsommar och hoppas att ni kommer ha det roligt ses:)//pip-z

Av emmy ståhl - 23 juni 2011 09:43



Asså snart så blir jag galen på mig själv jag måste ju börja uppdatera mer än vad jag gör nu,sorry för att jag inte har gjort det.De senaste dagarna har jag bara spelat golf och tagit det lugnt,men i dag så kommer Emma och då kommer vi ha jätte roligt i hop.Ha det så bra så kommer det kanske ett inlägg till idag//pip-z  

Av emmy ståhl - 19 juni 2011 13:59

  Hej jag har haft så himla tråkigt i dag fast det ända som har varit roligt i dag än så länge är att jag och mamma var ute och gick.Jag skulle gärna vilja ha lite fler kommentarer för det har jag ingenting av men ha det så bra så kommer det nog ett inlägg till i dag //pip-z

Av emmy ståhl - 18 juni 2011 11:22


Hej äntligen så har det blivit slut på tråkiga skolan så himmla skönt.Hela den tid som har gått än så länge så har man ju haft tråkigt för ingen kan ju träffas och så,så man har ju sjukt tråkigt.Men just nu så sitter man vid atorn och är inne på lite olika bloggar har tillexempel hittat Sara Jönssons blogg hon från bigbrother om ni är intresserade så gå in på www.sassy.spotlife.se där hittar ni hennes blogg.Men om ni vill träffas eller så så kan ni bara smsa till 0709478998 ha det så bra//pip-z 

Av emmy ståhl - 15 juni 2011 14:06

  SOMMARLOV!!!

Kan ni fatta att det är sommarlov nu äntligen fatta hur mycket jag har längtat.Fast jag tror att detta året kommer det nog och bli ett tråkigt sommarlov.Skit i det nu jag ska inte berätta vad som jag tycker är tråkigt ska i stället se fram emot det roliga.Jag kommer göra ett kort inlägg i dag.Ja dagen började med att man gick ut och gick på stranden med Carro,och sen så var man med Carro när man kom hem fast sen så ville hon så klart inte va mer som vanligt så ska sluta lä'gga ner tid på någon som inte vill va för det är ju totalt onödigt.Och jag säger inte det för att vara taskig Carro så du vet.Men du kör alltid ut en från huset så jag tänker inte lägga ner någon mer tid på det.Men ha ett riktigt bra sommarlov allesammans så ses vi kanske.

Av emmy ståhl - 8 juni 2011 14:29

  Okej jag vet att denna bilden kanske inte passar just nu men jag gillar verkligen den.Asså i morse var jag så sjukt trött så det knappt var sant,jag orkade precis gå upp ur sängen men,men i bland så får man ju vara lite trött i alla fall.Skolan var rätt okej i dag har inte så mycket kvar i skolan bara denna veckan och sen så slutar vi på tisdag.Efter skolan så blir det student hos kusinen.Bara så ni vet så är detta nog sista inlägget för i dag eftersom jag förmodligen inte kommer vara hemma men ha det så bra//pip-z

Av emmy ståhl - 7 juni 2011 19:00

  Hej nu ska jag verkligen komma i gång med mitt bloggande och det startar från och med i dag ska blogga så många gånger om dagen som jag kan.Här kommer en bild på hur Kristen Stewart såg ut på MTV movie awards och bara så ni vet så vinner robert och kristen rätt så många priser.Nu har jag presis ätit och ska se på two and a half men och vara inne på datan samtidigt.Detta är det sista inlägget för dagen så vi ses inte fråns i morgon ha det så bra//pip-z

Av emmy ståhl - 6 juni 2011 19:20

  Äntligen är det sommar,kan ni fatta det.Nu har jag faktiskt en anledning till varför jag inte har uppdaterat och det är för att mitt lösenord eller något sånt inte funka,men nu är jag här igen.Kom igen det är bara fem skol dagar kvar sen slutar vi yes!!!!Hela helgen så har jag bara varit på stranden och solat,vi har ju haft ett litet mini lov så.Fast jag har också spelat golf och snart kommer jag ta mitt gröna kort om jag fortsätter att gå ut på banan.I morgon så börjar skolan igen och det är lika med boring haha.För alla er som gillar twilight förreseten,trailern kom ut i natt och filmen kommer visas i sverige den 16 november och i usa den 18 nuvember,jag har typ sätt trailern mer än tio gånger den är så sjukt bra.Det har också varit MTVmovie awards i natt ha det bra//pip-z

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Skapa flashcards