pip-z

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av emmy ståhl - 23 januari 2012 20:28

  Ja nu har jag kommit till en viktigt sak här. Det finns ju männsikor som har bloggar och alla är nästan lika dana, men om jag ska va helt ärlig så kollar jag bara på sånna bloggar som är värda att kolla på tillexempel sånna som sticker ut i mängden. Men strunt samma  jag tycker att man ska va värd att kolla på.



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Asså kan ni fatta att folk säger så i sina bloggar jag pallar ju knappt läsa sånt för att dem är så himmla blåsta. Men sen finns det ju dem som verkligen är blåsta tillexempel denna tjejen http://www.youtube.com/watch?v=LIfzt2AXAh0 Asså det kallar jag verkligen en sjuk fobi. Men nog om andra konstiga bloggar nu. Detta inlägget är nog ett av dem sjukaste inläggen jag har gjort haha.Ni får ha det så bra//Emmy

Av emmy ståhl - 23 januari 2012 18:27


Äntligen så har snön kommit, jag har längtat så himmla mycket efter det. Förresten så har jag en sak att berätta, i skolan så har vi i uppgift fått att göra en egen blogg. Så det som jag sa att jag skulle förendra här på bloggen i helgen kommer nog att ske lite tidigare. Men för er läsare som är nya så tänker jag berätta vad min blogg handlar om, och om ni vill veta det så får ni läsa i presentationen. I dag så var det skola och jag var inte så pigg på att gå i skolan i morse men jaja. I alla fall vi hade hemkunskap och musik i dag så det var ju ganska roligt. Men det finns en sak som jag vill att ni ska göra direkt efter att ni har läst detta inlägget och det är att ni går in på denna bloggen   www.annaellinor.devote.se ha det så bra//Emmy

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Ovido - Quiz & Flashcards