pip-z

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av emmy ståhl - 21 juli 2011 20:50

  Det blev ändå ett inlägg till.Mitt förra inlägg blev inte så bra hade liksom inte så mycket punkt och så:)Just nu så sitter man och väntar på att pappa ska ringa så att man kan se på film.Har typ fått en ny möbel i vardagsrummet så fick vi ta ut tv:n så har vi typ inte kopplat in dvdn.Så ska nog ta och ringa honom nu.Säger god natt nu för detta var det sista inlägget för i dag hej då//pip-z

Av emmy ståhl - 21 juli 2011 19:09

  Nu är jag så sjukt sur för jag kan inte ladda upp några bilder alls vet inte vrf min telefon vill typ inte överföra dem till datan så det blir lite tråkiga bilder så ni vet:)Nu så har jag precis ätit och det blev pasta sallad super gott tack så mycket mamma.Bara så ni vet så får ni gärna kommentera eller skriva i frågerutan vad ni tycker att jag ska göra på min blogg för att den ska bli bättre,och vad ni skulle vilja ser mer av och så kommentera gärna för jag älskar kommentarer och frågor så om ni har någon fråga så får ni gärna ställa dem.Nu så ska jag krypa ner i soffan bredvid mamma och mysa medans jag ser på just go with it med Jennifer Aniston har typ redan sätt halva och än så länge så värkar den jätte bra jag tipsar om den filmen.Har bara en sak till att fråga er om tycker ni att jag ska börja göra video inlägg för att det kanske ni tycker är lite roligare eller ska jag fortsätta med att bara skriva??Jag är väldigt glad för svar:)Ha det så bra i det mysiga regnet så kommer det inlägg i morgon//pip-z

Av emmy ståhl - 21 juli 2011 17:56

  Får göra ett kort inlägg nu för jag ska äta  I dag så har jag haft det super kul med Linnea och Felicia det måste göras om,hoppas också ni andra har haft det roligt i regnet i dag haha.I morgon så ska jag förmodligen till trelleborg och gå på jc och shoppa lite med mamma behöver ett par nya jeans och eftersom det är min favorit affär så är det ett perfekt ställe eftersom det är en jeans affär kan man säga men nu måste jag gå kommer ett längre inlägg senare puss och hejdå//pip-z 

Av emmy ståhl - 21 juli 2011 12:40

  Hej i dag så ska man va med Felicia och Linnea sen så är det inte så mycket mer man ska göra igentligen så det är typ det ända.Men nu så sitter man och är inne på  datan bara och tittar ut på det typ sjukt tråkiga vädret jag vill ha ssssssssooooooooollllllllllll och det är nu.Vill liksom gå på stranden och sola och bada men i stället så kommer jag hem till detta tråkiga vädret så himla typiskt.Men ha det så bra//pip-z

Presentation


Jag är en tjej som heter Emmy och är 15 år.Min blogg kommer handla om vad jag gör på dagarna och lite andra saker tipsa gärna era vänner om ni är inne på den.Så jag säger bara läs och njut.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 mycket bra
 ganska bra
 bra
 sådär
 dålig
 skulle aldrig få för mig att läsa den:(

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Foton

Foton

alla mina bilder

  Hej här kan du se alla bilder som jag lägger upp till mina inlägg:)


Ovido - Quiz & Flashcards